Persoonlijke update: terug in Nederland & BBQ

Persoonlijke update:

Hoi! Een nieuwe persoonlijke update vanuit Nederland deze keer. De vakantie zit erop. Nog twee dagen in deze persoonlijke update zijn op Tenerife. De rest is in het bloedhete Nederland. We hebben dan ook het zwembadje weer opgezet toen we terug waren. Hier heb ik lekker in gedobberd. Verder had ik de verjaardag van Floor en we hebben een BBQ gehad. Een leuke en zomerse persoonlijke update dus.

Dinsdag (4 augustus). We zijn nog op vakantie. Onze een na laatste dag. Genieten van het lekkere eten dus. Ik weet het: dit ziet er niet uit, maar is wel heerlijk, haha.

Na het ontbijt liepen we een stuk over de boulevard. Op zoek naar een Liquor store. De avond ervoor hadden we namelijk gevraagd waar we bananen likeur konden kopen. Hier dus, haha.

En weer lekker chillen aan het zwembad.

Tussen het zwemmen las ik verder in mijn boek. In de schaduw.

En heel even in de zon bij het zwembad. Het boek is nu uit. Een spannend en leuk boek!

En dan voor de laatste keer avond buffet. Lekker genieten van dit lekkers.

En ook van het toetje natuurlijk!

Daarna hebben we bij het hotel op het terras gezeten. Een spelletje gespeeld en Sangria gedronken.

Ondertussen was er ook een band aan het optreden. Gezellig muziek op de achtergrond.

Woensdag ( 5 augustus). Onze laatste dag op Tenerife. Het laatste lekkere ontbijtje.

We werden pas eind van de middag opgehaald en konden dus nog lekker aan het zwembad liggen. Onze koffers hadden we al gepakt. De laatste Latte aan het zwembad.

Nog even lekker genieten van de zon en het zwembad.

We bestelden nog een heerlijke lunch.

En daarna konden we ons in het hotel nog douchen. Er zijn daar aparte ruimtes voor. Echt goed geregeld.

Half 5 werden we opgehaald met de bus en naar het vliegveld gereden. Binnen 20 minuten waren we ingecheckt en door de douane. Echt niet druk daar. Daarna aten we een lekker broodje.

En daar gaan we. Om 19:00 zaten we in de lucht. Een mooi plaatje zo. Ik weet niet of dit Tenerife is of La Gomera, haha.

Een lekkere snack en ik keek wat Netflix afleveringen die ik gedownload had. Rond 12 uur ‘s nachts zijn we geland. Onze koffers hadden we ook snel en daarna reden we naar huis. Half 3 lag ik in mijn bedje.

Donderdag (6 augustus). De koffers uitpakken…. En we hebben een hoop was, haha.

persoonlijke update
Omdat het zo warm word zetten we gelijk het zwembadje op. Ondertussen zat ik achter de laptop.

Ik reed tussendoor even naar s-Heerenberg. Ze zijn daar aan het klussen op onze slaapkamer. Mooi behang al!

Hij is vol! Ik kon nog even lekker dobberen op mijn unicorn en een boekje lezen.

Daarna begon ik aan de eerste vakantie vlog. En we keken naar de persconferentie. Tja… Ik ben benieuwd waar dit allemaal heen gaat.

persoonlijke update
Om in de Spaanse sferen te blijven, zijn we aan de Sangria die nog in huis stond begonnen. We keken ook naar onze vakantiefoto’s .

Vrijdag (7 augustus). Mijn auto moest voor een beurt naar de garage. Mijn moeder reed mee en daarna zijn we even bij opa en oma geweest. Ze wilden natuurlijk weten hoe de vakantie is geweest.

Thuis heb ik mijn nagels gelakt en nog wat achter de laptop gedaan.

persoonlijke update
Een kan drinken en we gaan gewoon verder zoals op vakantie. In het badje met een boekje.

Aan het eind van de middag kon ik de auto weer ophalen.

Na het eten kwam ik terug in s-Heerenberg en was onze kamer helemaal af. Wauw echt zo mooi! We zijn er super blij mee!

Zaterdag (8 augustus). Ik begon met schoonmaken. Phoe daar kreeg ik het warm van zeg. Daarna koffie drinken op het balkon met Thijs. Nu aan de andere kant waar de schaduw is. Daarna uploadde ik de eerste vakantievlog.

We haalden een extra ventilator voor in huis. Met deze temperaturen wel fijn.

persoonlijke update
Daarna reed ik naar mijn ouders om nog even lekker te dobberen op de unicorn in het zwembadje. Ik las ondertussen een boek. Thijs kwam ook en beide hebben ons daar gedoucht. Onze warme douche kraan is kapot. We krijgen deze niet meer aan….

Helemaal opgefrist en al zijn we naar Arnhem gereden. We hebben daar bij de Beren gegeten. Jammie! Daarna nog een ice smoothie bij de Mc Donalds gehaald.

En daarna zijn we naar Floor gegaan. Ze vierde haar verjaardag. Het was een erg gezellige avond en we hebben super veel gelachen. Half 3 gingen Thijs en ik naar huis, haha.

Zondag (9 augustus). Ik probeerde wat uit te slapen. Niet echt te doen met die hitte. We dronken lekker koffie op het balkon.

De warm water knop deed het nog steeds niet. De knop was doorgedraaid. Dennis en Ellen kwam langs om het te fixen. Super lief!

persoonlijke update
Daarna buiten een volgende vlog bewerken.

Ach ja en met mooi weer gaan we graag barbecuen. We zijn naar Dennis en Ellen gereden en hebben daar gezellig gegeten.

En daarna besloten we nog een lekker ijsje te halen. Een leuke en gezellige avond!

Maandag (10 augustus). Ik dronk lekker koffie in de tuin met mijn ouders en at daarna een broodje. Ik ga namelijk weer in de kledingwinkel werken. Niet in Doetinchem, maar in Winterswijk.

Daar heeft mijn baas van toen ik nog in Doetinchem werkte ook twee winkels. Het was wel weer even wennen, maar erg leuk. Het was niet zo druk die middag. Kon ik mooi even inkomen. De aankomende twee weken werk ik wat dagen daar, zodat er wat personeelsleden op vakantie kunnen. Ik spring even bij!

Dat was deze zomerse persoonlijke update dan. Wat een weertje zo. Ik moet aankomende week nog veel werken in de winkel. Daar is het gelukkig koeler. Verder ga ik lekker genieten van de avonden buiten zitten.

Misschien is dit ook leuk?

2 comments

1. Hoi 🙂

Ik wilde even inchecken en vragen hoe het met je gaat! Denk niet dat we gesproken hebben sinds afronden van de havo, maar ik lees je blog elke week 🙂